Stwórz swój wymarzony samochód od zera

Wybierz samochód, silnik, kolor, a później dobierz do niego wyposażenie dodatkowe. Autoryzowani dealerzy zamówią go dla Ciebie lub znajdą podobny wśród aut gotowych do odbioru.

krok 1 z 8

Wybierz model

Od czasu prezentacji pierwszego w historii Range Rovera w 1970 roku pojazd ten stale ewoluuje. Najbardziej luksusowy SUV na świecie wyróżnia się wspaniałym poziomem wyrafinowania, nieodłącznymi możliwościami terenowymi i inspirującym designem, a także nowinkami technologicznymi. Przyglądamy się historii gamy luksusowych pojazdów typu SUV znanych jako rodzina Range Rovera. 1969 — prototyp Range Rover Velar Aby utrzymać pilnie strzeżoną tajemnicę, jaką był prototyp pierwszego Range Rovera, projektanci i inżynierowie zaangażowani w tworzenie tego rewolucyjnego nowego pojazdu nadali ściśle tajnemu prototypowi nazwę „Velar” pochodzącą od włoskiego słowa „velare”, czyli zasłaniać lub okrywać. Aby ukryć jego tożsamość, pierwszych 26 prototypów nosiło nawet znaczek o tej nazwie. 1970 — pierwszy produkcyjny Range Rover z nadwoziem trzydrzwiowym Po pomyślnie przeprowadzonych testach pojazdu koncepcyjnego Velar światu pokazano pierwszego Range Rovera. Spotkał się on z powszechnym uznaniem za sprawą rzadko spotykanego połączenia możliwości terenowych i eleganckiego designu. Był to pierwszy pojazd oferujący stały napęd na 4 koła, dzieloną pokrywę bagażnika, maskę otwieraną do przodu oraz wyprofilowaną linię boczneą na całej długości. 1981 — czterodrzwiowy Range Rover Po 11 latach na rynku Range Rover Classic pojawił się w wersji czterodrzwiowej, a tym samym poszerzył możliwości wyboru dla coraz liczniejszych miłośników pojazdu. 1994 — Range Rover II generacji Akcenty stylistyczne bardziej luksusowego od swojego poprzednika modelu II generacji, takie jak legendarna sylwetka czy wprowadzenie prostokątnych reflektorów w miejsce okrągłych, wytrzymały próbę czasu i sprawiły, że pojazd po dzień dzisiejszy pozostaje natychmiast rozpoznawalny. 2001 — Range Rover III generacji Ten ciągle ewoluujący Range Rover był pierwszym pojazdem, którego nadwozie miało jednoelementową konstrukcję typu monocoque. Inspirację przy projektowaniu szkieletu nadwozia czerpano łodzi motorowej Italian Riva, natomiast krążki linowe luksusowego jachtu były wzorem dla metalicznych elementów wykończenia wnętrza pojazdu. 2004 — pojazd koncepcyjny Range Stormer Pojazd koncepcyjny Stormer zasłynął z tego, że prezentował przyszły kierunek projektowania Range Rovera, a także ze śmiałego podejścia do wprowadzania nowych technologii do pojazdów. 2005 — produkcja modelu Range Rover Sport Wprowadzenie pierwszego sportowego SUV-a w rodzinie Range Rovera dowiodło, że marce Land Rover zależy na osiągach. Gama jednostek napędowych objęła benzynowy silnik o pojemności 4,2 litra ze sprężarką mechaniczną, który zapewniał doskonałe osiągi. Range Rover Sport oferował również zawieszenie pneumatyczne typu cross-linked pozwalające na regulację wysokości, co poprawiło komfort oraz jazdę z napędem 4x4, zarówno po drogach, jak i w terenie. Regulacja wysokości zawieszenia była jednym z wielu nowych elementów wyposażenia, które odzwierciedlały dynamiczne własności w wyglądzie pojazdu. 2008 — pojazd koncepcyjny LRX Ten pojazd koncepcyjny typu cross-coupé stanowił ambitny krok do przodu zespołu projektantów Land Rovera. Ten adresowany do kierowców rzadko wyjeżdżających w teren pojazd koncepcyjny nadal zachowywał legendarne właściwości terenowe Land Rovera, ale jednocześnie posiadał wnętrze określone przez prasę jako „futurystyczne”. 2011 — produkcja modelu Range Rover Evoque Wybrany „samochodem roku” na wielu rynkach Range Rover Evoque wzbudził sensację już w chwili premiery na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2010 roku. Wiele cech pojazdu koncepcyjnego LRX trafiło do tego luksusowego cross-coupé, m.in. oryginalna interpretacja klasycznego designu Range Rovera. 2012 — Range Rover IV generacji Czwarte wcielenie Range Rovera było pierwszym, w którym wykorzystano lekką, w pełni aluminiową konstrukcję nadwozia. Było natychmiast rozpoznawalne za sprawą dużego rozstawu osi i „unoszącego się w powietrzu” dachu. Pojazd wyposażono także w nową wersję systemu Terrain Response® firmy Land Rover — zintegrowaną technologię jazdy, która automatycznie wybiera najlepsze ustawienie pojazdu zależnie od terenu. 2013 - Range Rover Hybrid Pierwsza hybryda w rodzinie Range Rovera nie tylko zapewniła niższe zużycie paliwa i emisję spalin, ale co najważniejsze robiła to bez uszczerbku dla zdolności terenowych. Na dowód tego pojazd wyruszył w podróż o długości 16 tys. km z Solihull do Bombaju, pokonując po drodze najtrudniejszą próbę terenową — Himalaje. 2013 — Range Rover Sport II generacji Podczas dokonywanej przez znanego z Jamesa Bonda aktora Daniela Craiga prezentacji nowej wersji modelu Range Rover Sport, któremu niższe zużycie paliwa zapewnił silnik V6 o pojemności 3,0 litrów, niektóre ulice Nowego Jorku zostały na pewien czas zamknięte. 2015 — premiera modelu Range Rover Sport SVR Zaprojektowany jako SUV o wysokich osiągach i optymalnej mocy Range Rover Sport SVR był pierwszym dziełem zespołu Special Vehicle Operations. Jako najszybszy Land Rover wszech czasów pojazd ten oferuje niezapomniane wrażenia z jazdy. Jego moc odzwierciedlają akcenty stylistyczne, np. cztery końcówki układu wydechowego i jedyny w swoim rodzaju tylny spojler. 2015 - Range Rover SVAutobiography Szczyt luksusu i wyrafinowania — Range Rover SVAutobiography na nowo zdefiniował doświadczenie obcowania z Range Roverem. Dbałość o detale widać w elementach wykończenia ze szczotkowanego aluminium oraz w ekskluzywnych fotelach. Na zewnątrz niespotykany wybór kolorów nadwozia zapewnił kierowcom poczucie najwyższego luksusu będące synonimem Range Rovera. Niedługo później pojawiła się wersja SVAutobiography Dynamic, której charakterystyczna stylistyka i potężny silnik V8 odzwierciedlały moc i zwinność pojazdu. 2015 - Range Rover Evoque Convertible Evoque Convertible, pierwszy kabriolet Range Rovera, połączył zdolności terenowe, z których słynie Land Rover, z przyciągającymi wzrok elementami wyposażenia takimi jak składany dach, a jednocześnie zachował silny charakter nadany mu przez projektantów Land Rovera. Efektem jest pierwszy na świecie kompaktowy SUV 4x4 klasy premium ze składanym dachem oraz o największych możliwościach terenowych. Gdy porównamy ściśle tajny pojazd koncepcyjny Velar z pierwszym w historii kabrioletem Range Rover Evoque Convertible, ewolucję marki Range Rover widać jak na dłoni. Ten luksusowy SUV, przy zachowaniu zdolności terenowych, wciąż podnosi poprzeczkę w kategoriach konstrukcji, możliwości terenowych i osiągów samochodu. 2017 — nowy Range Rover Velar.

Defender

od 241 900 zł

Wybierz ten model

Nowy Discovery Sport

od 169 900 zł

Wybierz ten model

Discovery

od 250 900 zł

Wybierz ten model

Range Rover Evoque

od 173 900 zł

Wybierz ten model

Range Rover Velar

od 249 900 zł

Wybierz ten model

Range Rover Sport

od 326 500 zł

Wybierz ten model

Range Rover

od 530 900 zł

Wybierz ten model