Stwórz swój wymarzony samochód od zera

Wybierz samochód, silnik, kolor, a później dobierz do niego wyposażenie dodatkowe. Autoryzowani dealerzy zamówią go dla Ciebie lub znajdą podobny wśród aut gotowych do odbioru.

krok 1 z 8

Wybierz model

Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, co potwierdza najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – Most Valuable Brands of 2016. Według raportu wartość japońskiej marki wzrosła aż o 8 mld dolarów, znacząco zwiększając swoją przewagę nad konkurentami. Pierwsze miejsce w branży i największy wzrost wartości na rynku motoryzacyjnym są wynikiem ogromnej innowacyjności Toyoty i najwyższej jakości jej produktów. Jak wynika z najnowszego opracowania Brand Finance Global 500 – Most Valuable Brands of 2016, marka Toyota osiągnęła w 2016 roku wartość ponad 43 mld dolarów, wyprzedzając takie firmy jak McDonalds, Coca-Cola, Facebook, IBM, Disney oraz zajmując pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich producentów samochodów. Toyota zanotowała wzrost wartości marki aż o 8 mld dolarów (+23%), co zapewniło jej 11. miejsce w rankingu wszystkich globalnych marek. To największy skok wartości w branży motoryzacyjnej. Dominującą pozycję Toyoty pod względem wartości marki wśród producentów samochodów potwierdzają wszystkie rankingi najcenniejszych marek świata, takie jak Best Global Brands firmy Interbrand, BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015 firmy Millward Brown Optimor oraz World's Most Valuable Brands Forbesa. Wszystkie ośrodki potwierdzają także, że japońska firma należy do ścisłej czołówki najbardziej wartościowych globalnych marek. Najwyższa wartość marki Toyota w światowym przemyśle motoryzacyjnym wynika z innowacyjności japońskiej firmy oraz najwyższej jakości i bezawaryjności jej samochodów. Potwierdzone przez Brand Finance umocnienie o 8 mld dolarów wartości Toyoty odzwierciedla ogromne sukcesy koncernu na polu innowacji. Należą do nich: wprowadzenie na rynek Toyoty Mirai, pierwszego masowego samochodu na wodorowe ogniwa paliwowe, pionierskie uruchomienie systemu bezpieczeństwa czynnego ITS Connect opartego na komunikacji między pojazdami oraz infrastrukturą drogową czy kolejne sukcesy na rynku hybryd oraz premiery przełomowych hybrydowych modeli, takich jak Prius, RAV4 Hybrid i C-HR. W rankingu Best Global Brands 2019 firmy Interbrand już po raz 16. najcenniejszą marką motoryzacyjną została Toyota. Wartość japońskiego koncernu w ciągu roku wzrosła o 5% – do 56,2 mld dolarów. W ogólnym zestawieniu Toyota – podobnie jak rok wcześniej – uplasowała się na 7. pozycji. Zdaniem ekspertów Interbrand swój sukces Toyota zawdzięcza bogatej i zróżnicowanej gamie samochodów oferowanych na całym świecie. Marka rozwija niskoemisyjne technologie, przyczyniając się do stopniowego odejścia społeczeństwa od emisji węgla. Toyota od lat należy do ścisłej czołówki najcenniejszych marek na świecie.

Aygo

od 38 900 zł

Wybierz ten model

Yaris

od 52 500 zł

Wybierz ten model

Nowa Corolla

od 75 900 zł

Wybierz ten model

Prius Plug-in

od 159 900 zł

Wybierz ten model

Nowa Camry

od 142 900 zł

Wybierz ten model

Prius+

od 141 900 zł

Wybierz ten model

GT86

od 136 900 zł

Wybierz ten model

Nowy RAV4

od 111 900 zł

Wybierz ten model

Nowy Land Cruiser

od 169 000 zł

Wybierz ten model

GR Supra

od 209 900 zł

Wybierz ten model

Nowa Toyota C-HR

od 94 900 zł

Wybierz ten model

Nowy Prius

od 120 900 zł

Wybierz ten model

Nowy Yaris

od 58 900 zł

Wybierz ten model