Stwórz swój wymarzony samochód od zera

Wybierz samochód, silnik, kolor, a później dobierz do niego wyposażenie dodatkowe. Autoryzowani dealerzy zamówią go dla Ciebie lub znajdą podobny wśród aut gotowych do odbioru.

krok 2 z 8

Wybierz rodzaj nadwozia

595 Competizione wyposażono w najlepsze technologie Abarth. Osiągi zapewnia 180-konny silnik z turbosprężarką Garrett, wydech Record Monza z czterema końcówkami brzmi niesamowicie. Zawieszenie opracowane z firmą Koni sprawia, że Abarth prowadzi się jak przyklejony do drogi, a hamulce Brembo gwarantują efektywne hamowanie w każdej sytuacji. Sportowe wykończenia wnętrza, spoilery i 17” felgi w standardzie podkreślają sportowy charakter auta. Najnowsze wcielenie Abartha 595 oferowane jest od niedawna. Do wyboru są trzy wersje. Standardowa 145-konna 595, nieco bardziej podkręcona 165-konna 595 Turismo oraz najbardziej hardcore'owa 180-konna 595 Competizione (w ofercie jest jeszcze radykalny Abarth 695 Biposto). Jak myślicie, która odmiana wzbudzała naszą największą ciekawość? Oczywiście wybór mógł być tylko jeden – Competizione. Zanim wymienię większość elementów charakterystycznych dla najmocniejszej odmiany Abartha 595 i przejdę do opisu wrażeń towarzyszących obcowaniu z tym samochodem muszę Was przed czymś ostrzec. Jeśli szukacie miejskiego szybkiego auta, które potrafi dać frajdę z jazdy, ale także pozwala na chwilę odprężenia i spokojny wypad na zakupy omijajcie wersję Competizione szerokim łukiem. Najbardziej ostry Abarth 595 nie ma dwóch twarzy. Najbardziej ostry Abarth 595 jest głośny, zajadliwy, niepokorny i tak bardzo niegrzeczny, że jakikolwiek komfort woli się od niego trzymać z daleka. Standardowe dla wersji Competizione kubełkowe fotele Sabelt mają piekielnie twarde oparcie i nie posiadają regulacji wysokości. Mocno wyprofilowane boczki siedziska obiją Wasze uda zanim nauczycie się zgrabnie i bezboleśnie zajmować miejsce za kierownicą. Te same fotele bardzo mocno Was otulą i nie wypuszczą ze swoich objęć nawet podczas bardzo dynamicznej i niegrzecznej jazdy. Właśnie podczas takiej jazdy pokochacie kubełkowe Sabelty i wybaczycie im wszystkie fochy uwidaczniające się podczas spokojnej i codziennej jazdy, która jednak nie będzie łatwa przyjemna i oczywista. Spokoju nie da Wam również standardowy dla wersji Competizione układ wydechowy Record Monza z dwiema podwójnymi końcówkami. Ostry Abarth 595 nie jest cichym autem. Nawet na biegu jałowym do wnętrza dochodzi solidne dudnienie, a odpalony po nocnej drzemce silnik obudzi Waszych sąsiadów. Dźwięk wydobywający się z układu wydechowego jest tak potężny, tak donośny i zarazem tak naturalny, że aż ciężko uwierzyć, że pod przednią malutką maską pracuje ledwie 1.4-litrowy silnik R4. Odgłos rozpędzającej się niepokornej pięćsetki odwraca za sobą wiele głów.

Hatchback

od 83 000 zł

Wybierz ten rodzaj nadwozia

Cabrio

od 90 000 zł

Wybierz ten rodzaj nadwozia