FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Masz wątpliwośći? Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania znajdziesz poniżej.

 

 

 

1. Co to jest CARSALON.pl?

Jesteśmy platformą, która współpracuje z autoryzowanymi dealerami samochodów wielu marek. Dzięki nam możesz bez wychodzenia z domu porównać oferty wielu dealerów z różnych lokalizacji na wybrany przez siebie samochód. Jeśli chcesz stworzyć swoją konfigurację wybierz Skonfiguruj sam. Sprawdź też samochody dostępne od ręki nowe lub używane.

 

2. Jak to działa? 

Możesz samodzielnie skonfigurować swój wymarzony samochodów bądź wybrać auto dostępne od ręki.

Nie wszyscy dealerzy oferują takie same ceny samochodów. Dlatego nasza platforma przekaże Twoje zapytania do autoryzowanych punktów sprzedaży danej marki, a przygotowane przez nich oferty znajdziesz i porównasz na swoim koncie CARSALON.pl. O nowych ofertach i wiadomościach od dealerów poinformujemy Cię drogą mailową. 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Jak to działa?.

 

3. Czy muszę za to płacić? 

Nie. Z naszych usług korzystasz całkowicie za darmo. Wszystkie rozliczenia i umowy realizujesz bezpośrednio z autoryzowanymi dealerami samochodów.

 

4. Czy CARSALON.pl sprzedaje samochody?

CARSALON.pl to platforma, która umożliwia porównanie ofert od wielu dealerów w jednym miejscu i to bez wychodzenia z domu. To znaczy, że jako platforma nie sprzedajemy samochodów. Wszystkie transakcje zawierane są bezpośrednio z autoryzowanymi dealerami.

 

5. Jaką mam pewność, że nie dostane wyłącznie ofert od dealerów, którzy płacą wam najwięcej? 

Chcemy być najbardziej zaufanym miejscem sprzedaży i zakupu samochodu w Internecie, a takie praktyki byłyby sprzeczne z naszą misją. Poza tym każdemu dealerowi oferujemy takie same warunki współpracy.

 

6. W jaki sposób zarabiacie? 

Pobieramy prowizję od współpracujących z nami dealerów.

 

7. Kiedy kończy się rola CARSALON.pl? 

Wspieramy cały proces zakupu – od możliwości wyboru i konfiguracji auta, przez etap negocjacji, aż do podpisania umowy. Pozostajemy do dyspozycji jednak zdecydowanie dłużej – jeśli będziesz miał chęć/potrzebę kontaktu z nami także po zakupie auta, możesz na nas liczyć!

 

8. Czy mam jakąś gwarancję bezpieczeństwa transakcji? 

Współpracujemy wyłącznie z autoryzowanymi dealerami samochodów, którzy oferują nie tylko nowe lub używane na gwarancji samochody, ale także wysoką jakość obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Podlegają dokładnej kontroli ze strony importera samochodów i są 100% bezpiecznym źródłem zakupu samochodu.

Wszystkie auta prezentowane na naszej platformie posiadają gwarancję.

 

9. Jak długo czeka się na ofertę? 

Pierwsze oferty możesz otrzymać już po kilku minutach od chwili przesłania zapytania (swojej konfiguracji samochodu).

Dealerzy wiedzą, że chcesz otrzymać ofertę jak najszybciej i robią wszystko, aby ją przesłać w jak najkrótszym czasie. Może się jednak zdarzyć, że sprzedawca jest zajęty klientem w salonie, odbywa jazdę próbną lub inny klient właśnie odbiera kupiony samochód. Wtedy czas oczekiwania może być dłuższy.

Zdecydowana większość ofert trafi do Ciebie jeszcze tego samego dnia.

 

10. W jaki sposób dealer może się ze mną skontaktować?

Nie udostępniamy dealerom Twoich danych. Sprzedawca może wysłać do Ciebie wiadomość tylko za pośrednictwem naszej platformy. Możesz też poprosić sprzedawcę o kontakt telefoniczny przekazując mu swój numer telefonu. 

 

11. Jak mogę skontaktować się z dealerem?

Możesz wysłać wiadomość za pośrednictwem naszej platformy lub zadzwonić do dealera. Numer telefonu znajdziesz w przygotowanej przez niego ofercie. Podczas rozmów zawsze powołuj się na numer oferty otrzymanej przez CARSALON.pl. 

 

12. Co to są gorące oferty? 

To najkorzystniejsze oferty wybrane przez naszych ekspertów. Mamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży samochodów zarówno nowych jak i używanych. Wiemy również, jak czasochłonny potrafi być tradycyjny proces ich zakupu, dlatego podpowiadamy Ci najkorzystniejsze oferty samochodów dostępnych od ręki wśród wszystkich zarejestrowanych na naszej platformie.

 

13. Dlaczego dostaję ofertę z wyższą ceną niż katalogowa? 

Może to wynikać z dodatkowych opcji, które dealer zdecydował się zaproponować w odpowiedzi na Twoje zapytanie. Warto zapoznać się z każdą otrzymaną ofertą i skorzystać z możliwości porównania – ostatecznie to Ty decydujesz czy i na jaką ofertę się zdecydujesz.

 

14. Dlaczego muszę podać kod pocztowy? 

Zależy nam, aby dostarczyć Ci najlepiej dopasowane oferty, szczególnie z najbliższych Ci lokalizacji. Podanie kodu pocztowego umożliwi obliczenie odległości od dealerów, co ułatwi Ci podjęcie decyzji.

 

15. Czy muszę zakładać konto w serwisie? 

Konto jest niezbędne do złożenia zapytania, otrzymania ofert i kontaktu z dealerem. Rejestracja umożliwi Ci swobodne porównywanie ofert, otrzymasz też dane kontaktowe do sprzedawców oraz pełne wsparcie po naszej stronie. W dodatku zupełnie za darmo. 

 

16. Czy podpisuję z Wami jakąś umowę? 

Korzystanie z naszych usług wiąże się jedynie z koniecznością akceptacji Regulaminu. Konto na platformie jest całkowicie bezpłatne. Umowę kupna samochodu podpiszesz bezpośrednio z autoryzowanym dealerem.

 

17. Czy mogę wycofać się z zakupu? 

Do zakupu samochodu nie dochodzi bezpośrednio na naszej platformie. Ewentualną możliwość wycofania się z zakupu należy omówić bezpośrednio z dealerem, z oferty którego zdecydowałeś się skorzystać. Oczywiście w razie potrzeby – wesprzemy Cię w negocjacjach.
 

18. Mam problem z konfiguracją auta – jak się mogę z wami skontaktować? 

Zachęcamy do kontaktu przez czat na naszej stronie bądź mailowo na adres biuro@carsalon.pl.

Jesteśmy także dostępni na portalach Facebook, Instagram, Pinterest i LinkedIn.